Politica de returnare produse
Conditii generale pentru returul produselor vandute de FLORY.ro (BAFO GROUP DISTRIBUTION S.R.L.)
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeași stare in care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele initiale intacte si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca nu sunt folosite.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre noi, returul va fi refuzat.
Returul se poate face doar prin curier
Doresti sa returnezi un produs?
E foarte simplu! Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur de aici.
- Completezi formularul de retur cu toate datele / informatiile cerute (atentie sa precizati corect adresa de la care doriti sa fie ridicate de catre curier).
- Curierul va veni sa ridice produsul de la adresa pe care ai adaugat-o.
- In maximum 14 zile, vei primii banii inapoi. Daca ai cardul trecut in formular / salvat in cont, primesti banii in 48 de ore de la solutionarea returului.
- De asemenea, poti sa alegi returul sub forma de voucher. Acesta va fi activat pe contul tau de client din magazinul online Flory.ro si veti fi instiintata pe e-mail cu codul de voucher.
Intampini probleme? Contacteaza-ne!
In cazul in care intampinati probleme cu una dintre modalitatile de plata avem rugamintea sa ne contactati la adresa de e-mail contact@flory.ro sau la numarul de telefon +40 785 828 000.