Comenzi
Plasarea unei comenzi
Ca sa poti comanda produse vandute de catre FLORY.ro trebuie sa creezi un cont de client.
Procesul de comanda online este cel standard: odata ce ai gasit produsul dorit, apasa pe butonul “Adauga in cos”.
Dupa adaugarea produselor in cos, vei fi directionat automat in cosul de cumparaturi, unde ai posibilitatea sa revezi lista produselor, sa actualizezi cantitatea sau sa renunți la unul sau mai multe produse.
In momentul in care ai definitivat lista produselor pe care ti le doresti, treci la pasul urmator si selecteaza metoda de livrare, adresa de facturare si modalitatea de plata. Ultimul pas presupune finalizarea comenzii, moment in care primesti e-mail de confirmare si notificare din aplicatia mobila.
Toate produsele vandute de FLORY.ro au afisate informatii de stoc in timp real precum si timpul estimat de livrare pentru fiecare localitate din Romania.
Produsele oferite de FLORY.ro pot fi livrate atat prin curier, cat si la easybox.
Din contul de client vei putea urmari foarte usor unde se afla coletul tau.
Cum modifici o comanda?
Daca ai plasat o comanda si iti doresti sa modifici datele selectate initial, o poti face doar pana la facturarea comenzii, prin anularea acesteia si replasarea unei comenzi noi cu datele corecte.
Daca comanda a fost deja facturata, ne poti contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 pentru modificarile dorite sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro.
Cum anulezi o comanda?
Daca te-ai razgandit dupa ce ai plasat o comanda, ai dreptul sa o anulezi direct din contul tau de client, sectiunea “Comenzile mele”.
Trebuie sa stii ca poti sa anulezi comanda online, din contul tau, pana in momentul in care este creat AWB-ul pentru curier.
Daca observi ca AWB-ul pentru curier este creat, ne poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro si vom transmite curierului anularea livrarii. De asemenea, poti refuza comanda atunci cand esti contactat de curier.
Livrarea comenzilor
Cum verifici statusul livrarii?
Dupa ce ai inregistrat comanda, poți urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Iata ce trebuie sa faci:
- Urmareste statusul comenzii in sectiunea Contul meu – Comenzile mele;
- Poti obtine informatii detaliate despre livrare din pagina firmei de curierat. Acceseaz-o apasand pe AWB-ul comenzii tale;
- In cazul in care statusul de livrare nu este vizibil, ne poți contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro;
- In ziua in care urmeaza sa se faca livrarea, vei primi un mesaj prin SMS.
Ce faci daca ai o livrare intarziata?
Dupa ce ai inregistrat comanda, poți urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Iata ce trebuie sa faci:
- Urmareste statusul comenzii in sectiunea Contul meu – Comenzile mele;
- Verifica AWB-ul coletului, daca faci click pe AWB, te directioneaza pe pagina firmei de curierat;
- In cazul in care nu reusim sa respectam promisiunea de livrare, vom reveni catre tine cu actualizari prin sms si e-mail.
Ce faci daca coletul / produsul a fost livrat deteriorat?
Daca ai primit un colet cu produse vandute si livrate de FLORY.ro, te rugam sa deschizi coletul in prezenta curierului si sa verifici integritatea continutului. Poti sa faci acest lucru chiar daca produsele pe care le-ai comandat sunt livrate in mai multe colete. In cazul in care produsele prezinta defecte sau au fost deteriorate din cauza transportului, te rugam sa le refuzi.
Daca ai preluat un produs deteriorat, poti sa urmezi pasii de mai jos:
- Este important sa ne anunti in cel mult 48 de ore de la primirea coletului;
- Trimite-ne poze cu produsul completand formularul de contact sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro;
- Daca produsul este complet deteriorat, noi iti vom trimite produsele din nou.
Ce faci daca ai primit doar un colet dintr-o comanda formata din mai multe?
Daca ai primit doar un colet, iar comanda ta este formată din mai multe produse vandute de FLORY.ro, poti verifica statusul celorlalte colete accesand sectiunea “Comenzile mele” – “Detalii comandă”, urmarind AWB-ul pe site-ul firmei de curierat.
In cazul in care produsele sunt expediate cu AWB-uri diferite, acestea vor fi livrate in ordinea in care au fost preluate de curier, fara a se astepta intregirea comenzii.
Ce faci daca ai primit o comanda incompleta?
In cazul in care se produce o eroare iar in colet nu ai toate produsele comandate de pe magazinul online FLORY.ro te rugam sa ne contactezi prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail de contact@flory.ro.
Intervalul de livrare pentru o comanda
Intervalul pentru o comanda livrata prin curier este intre orele 09:00 – 18:00, de luni pana sambata.
In functie de adresa de livrare, vei avea un estimat de livrare variabil, pe care il primesti la plasarea comenzii.
Ce faci daca ai notat gresit numarul de telefon pentru livrarea comenzii?
Daca ai plasat o comanda si iti doresti sa modifici numarul de telefon notat, o poti face pana la facturarea comenzii, prin anularea acesteia si replasarea cu datele corecte.
Daca ai plasat o comanda si iti doresti sa modifici numarul de telefon notat, dar comanda a fost deja facturata, ne poti contacta pentru modificare prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro.
Ce faci daca primesti un alt produs fata de cel comandat?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro.
Livrare curier
Trebuie sa achiti taxa de transport daca deschizi coletul la livrare si il refuzi?
Nu trebuie sa achiti nici o taxa de transport sau vreo taxa suplimentara. Deschiderea coletului la livrare este un serviciu gratuit, care iti ofera beneficiul de a verifica integritatea produsului comandat.
Ce faci daca atitudinea curierului a fost necorespunzatoare?
Daca intampini această situatie neplacuta, te rugam sa iei legatura cu noi prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro. In scurt timp, vei primi o solutie pentru situatia pe care ai intampinat-o.
Ce faci daca nu esti acasa in ziua livrarii?
Stim ca abia astepti sa intri in posesia produselor comandate pe magazinul online FLORY.ro. Este posibil sa nu fii acasa atunci cand esti cautat(a) de catre curier.
Fii fara griji – ai urmatoarele optiuni:
- Daca esti contactat de curier si nu esti la adresa selectata, ii poti solicita reprogramarea livrarii pentru ziua urmatoare;
- Daca ai selectat o adresa gresita de livrare, ne poti contacta prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro.
Nu ai gasit ceea ce cauti?
Te rugam sa iei legatura cu noi prin intermediul serviciului nostru de Suport 24/7 sau ne poti scrie la adresa de e-mail contact@flory.ro. In scurt timp, vei primi raspunsul la intrebarea ta.
Te rugam sa ne scrii la adresa de e-mail contact@flory.ro